Mobitel: 031 772 912   |   E-mail: center.plesa@gmail.com   |   Facebook   |   YouTube
Pilates Maribor
Pilates za hrbtenico
(začetniki, nadaljevalci)

Starost: najstniki, odrasli
Termin: četrtek, 16.40 - 17.40 ali 17.50 - 18.50, dvorana 1

Pilates za hrbtenico je vadba namenjena vsem, ki se že soočate z bolečinami v hrbtenici in pa tudi vsem tistim, ki se želite preventivno izogniti tovrstnim težavam. Na vadbi se boste seznanili s pravilno držo in z vajami, ki krepijo stabilizatorje trupa, izboljšujejo gibljivost hrbtenice, ravnotežje in stabilnost. Ob rednem in doslednem izvajanju vaj za hrbtenico se poleg zmanjšanih bolečin v hrbtenici poveča moč globokih stabilizatorjev trupa, izboljša se telesna drža, zmanjša zakrčenost mišic in poveča gibljivost.
Več kot štiri petine težav s hrbtom nastane zaradi mišic, ki se ob pomanjkanju aktivnosti ali nepravilne obremenitve zakrčijo, skrajšajo ter postanejo  neprožne, kar je eden izmed vzrokov  za bolečine. Telo se naravno prilagaja bolečini s prilagajanjem drže, gibanja in s tem dodatno omejuje naravno funkcijo mišic. Celice nimajo biološke ure, nenehno se obnavljajo, zato  se mišična masa  z redno, kontinuirano vadbo lahko poveča. Prav tako je možno povečati gibljivost hrbtenice, potrebna je le močna volja, cilj in akcija. Stari taoistični mojstri pravijo, da ste stari toliko kolikor je stara vaša hrbtenica.


Pilates s pripomočki
(začetniki, nadaljevalci)

Starost: najstniki, odrasli
Termin: torek, 20.00 - 21.00, dvorana 1

Z redno vadbo po principu pilatesa se utrdijo hrbtne in trebušne mišice, drža telesa se izboljša, gibljivost se poveča, sprostijo se energetske blokade in napetosti v telesu. Pilates temelji na zavestnem, tekočem in kontroliranem izvajanju gibov rok in nog v ritmu dihanja, pri čemer se aktivirajo globoke mišice trupa, ki so pravzaprav center moči, ki podpira telesno držo. Metoda pilates deluje iz notranjosti telesa proti mišicam na površju in se ukvarja predvsem z manjšimi mišičnimi skupinami, ki so pri klasičnem treningu premalo ali napačno obremenjene. Poseben sistem dihanja poudarja napetost v globokih trebušnih mišicah, ki okrepljene razbremenijo spodnje hrbtne mišice in delujejo preventivno pred poškodbami in bolečinami v spodnjem delu hrbta. Z uporabo različnih pilates pripomočkov vadbo popestrimo in povečamo intenzivnost.


Yoga pilates
(začetniki, nadaljevalci)

Starost: najstniki, odrasli
Termin: četrtek, 18.55 - 19.55, dvorana 1

Vadbena zvrst Yoga pilates  je odlična izbira za vse tiste, ki si želite čutiti učinke tako pilatesa kot joge. Skozi uro se elementi obeh vadbenih zvrsti prepletajo med sabo in vam tako nudijo izjemno izkušnjo obeh vadbenih zvrsti. Glavna razlika med njima je, da gre pri pilatesu predvsem za medmišično koordinacijo in povečanje moči trupa, gibanje poteka tekoče, nadzorovano in dinamično, joga pa vključuje statično gibanje in raztege ter tako omogoča dodatno nadgradnjo vaj za fleksibilnost in telesno moč. Obe obliki vadbe spadata med  "body & mind" vadbene programe, katerih namen je ponovna povezanost telesa in duha.

KD Center plesa, 2007 - 2014. Vse pravice pridržane. | Oblikovanje spletnih strani Marko Urbanek in Ajda Pfifer.
Kulturno društvo Center plesa
Tkalski prehod 7
2000 Maribor

T: 031 772 912
E: center.plesa@gmail.com

SLO

ENG