Mobitel: 031 772 912   |   E-mail: center.plesa@gmail.com   |   Facebook   |   YouTube
Power yoga
(začetniki / nadaljevalci)

Pedagog: Marko Urbanek
Starost: najstniki, odrasli
Termin: torek, 20.00 - 21.00, dvorana 2

Ura pravilnega dihanja in različnih vaj za moč in prožnost telesa ter sproščenega duha. Seansa neprekinjenega gibanja fizične hatha joge. Delavnica se prične z nekaj minutnim dihanjem v sedečem položaju, kateremu sledijo različne asane, ki prebudijo in sprostijo vso telo (predkloni, zasuki, raznožke, nagibi telesa, pozdrav soncu...). Vrstni red asan se skozi sezono spreminja in nadgrajuje z različicami, vsaka seansa pa se zaključi s prijetnim sproščanjem v različnih ležečih pozicijah.




Flowing vinyasa yoga
(začetniki / nadaljevalci)

Pedagog: Anja Kaloh (Anaja)
Starost: najstniki, odrasli
Termin: četrtek, 7.30 - 8.30, dvorana 2

Vsebina v pripravi.


Yoga pilates
(začetniki, nadaljevalci)

Starost: najstniki, odrasli
Termin: četrtek, 17.50 - 18.50, dvorana 1

Vadbena zvrst Yoga pilates  je odlična izbira za vse tiste, ki si želite čutiti učinke tako pilatesa kot joge. Skozi uro se elementi obeh vadbenih zvrsti prepletajo med sabo in vam tako nudijo izjemno izkušnjo obeh vadbenih zvrsti. Glavna razlika med njima je, da gre pri pilatesu predvsem za medmišično koordinacijo in povečanje moči trupa, gibanje poteka tekoče, nadzorovano in dinamično, joga pa vključuje statično gibanje in raztege ter tako omogoča dodatno nadgradnjo vaj za fleksibilnost in telesno moč. Obe obliki vadbe spadata med  "body&mind" vadbene programe, katerih namen je ponovna povezanost telesa in duha.

 
Yoga pilates s pripomočki
(začetniki, nadaljevalci)

Starost: najstniki, odrasli
Termin: torek, 19.45 - 20.45, dvorana 4

Z redno vadbo po principu pilatesa se utrdijo hrbtne in trebušne mišice, drža telesa se izboljša, gibljivost se poveča, sprostijo se energetske blokade in napetosti v telesu. Pilates temelji na zavestnem, tekočem in kontroliranem izvajanju gibov rok in nog v ritmu dihanja, pri čemer se aktivirajo globoke mišice trupa, ki so pravzaprav center moči, ki podpira telesno držo. Metoda pilates deluje iz notranjosti telesa proti mišicam na površju in se ukvarja predvsem z manjšimi mišičnimi skupinami, ki so pri klasičnem treningu premalo ali napačno obremenjene. Poseben sistem dihanja poudarja napetost v globokih trebušnih mišicah, ki okrepljene razbremenijo spodnje hrbtne mišice in delujejo preventivno pred poškodbami in bolečinami v spodnjem delu hrbta. Z uporabo različnih pilates pripomočkov vadbo popestrimo in povečamo intenzivnost.
KD Center plesa, 2007 - 2014. Vse pravice pridržane. | Oblikovanje spletnih strani Marko Urbanek in Ajda Pfifer.
Kulturno društvo Center plesa
Tkalski prehod 7
2000 Maribor

T: 031 772 912
E: center.plesa@gmail.com

SLO

ENG